Muller wenskaarten

Veelgestelde vragen

Bestellen

Betalen

Retourzending

Verzenden van uw bestelling

Uw gegevens

Klachten

Producten

Algemene voorwaarden




Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Muller wenskaarten gaat in 3 eenvoudige stappen.
Stap 1: Winkelen
Vul bij het gewenste artikel het aantal in en klik op "In winkelwagen".
Stap 2: Winkelwagen
U kunt hier het gewenste aantal aanpassen. Klik hierna op "winkelwagen bijwerken". Ook kunt u artikelen verwijderen. Als u klaar bent met winkelen klikt u op volgende.
Stap 3: Bestelpagina
De gegevens die nodig zijn om uw bestelling te verwerken, vult u in op 1 overzichtelijke pagina.


1 Factuuradres en verzendadres

Indien u een account heeft bij Muller wenskaarten logt u in waarna het factuur- en verzendadres automatisch in het scherm verschijnen.

Indien u nog geen account heeft kunt u uw factuuradres hier invullen en aangeven of dit ook het verzendadres is.

U kunt een account aanmaken. Hiervoor hoeft u alleen maar een wachtwoord in te geven. Door een account aan te maken kunt u o.a. bij volgende bestellingen het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan en de afhandeling van bestellingen volgen.

2. Verzending
Hier staan de verzendkosten; deze zijn afhankelijk van het land waar de bestelling geleverd wordt.

3. Betaling
Selecteer de gewenste betaalwijze

4. Controleer uw bestelling
Controleer de gegevens van uw bestelling. U kunt alle gegevens nog wijzigen. U kunt de inhoud van de winkelwagen aanpassen door weer naar de winkelwagen te gaan. (Alle gegevens van de bestelpagina blijven dan bewaard.)

Bestelling bevestigen: Maak uw bestelling definitief door nadat u uw bestelling gecontroleerd hebt op "kopen" te klikken.

Bij betaling met iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro, Bancontact/Mistercash, V-Pay, of PayPal gaat u door naar de betreffende betaalpagina.

U ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.


naar boven



Wat is de status van mijn bestelling?

U ontvangt een e-mail als de bestelling verzonden is. Als u een account heeft, kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren door op mijn account onderaan de site te klikken. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde kaarten en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is.

naar boven



Wat zijn de verzendkosten?

€ 2,95 of € 6,95* en
0,- bij een bestelling vanaf 25,-
* Enkele producten onder € 25,- worden als pakket verzonden. Dit wordt bij het product vermeld.
De verzendkosten hiervoor zijn € 6,95. Vanaf € 25,- is verzending gratis.


Europa**
Onze verzendkosten (PostNL) zijn voor afleveradressen in Nederland en Europa verschillend. Bestellingen naar België en andere landen in Europa worden als pakket verzonden.

Kaarten en cadeautjes die u op werkdagen* voor 15:00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden.


Verzendkosten naar België en Europa
Land bestelling tot € 25 € 25 tot € 75 > € 75
België € 5,95 € 3,00 gratis
Duitsland € 5,95 € 3,00
Luxemburg € 9,95 € 7,00
Frankrijk € 13,95 € 11,00
Verenigd Koninkrijk € 7,95 € 5,00
Denemarken, Oostenrijk en Italië € 14,95 € 12,00
* Bestellingen met een bestemming buiten Nederland worden als pakket verzonden.

naar boven



Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.


naar boven



Kan ik korting krijgen?

Muller wenskaarten heeft ervoor gekozen de prijzen van de kaarten zo laag mogelijk te houden;
gemiddeld 15% lager dan luxe wenskaarten die u ergens anders koopt. Hier profiteert dus iedereen van!

Toch verlenen we daarnaast korting door bij bestellingen boven de € 25,-- geen verzendkosten in
rekening te brengen (voordeel € 2,95), en bij grotere bestellingen en/of veel dezelfde kaarten
ontvangt u gratis extra kaarten. Bij bestellingen van meer dan € 150,-- per keer kunnen we,
in overleg en afhankelijk van de inhoud van de bestelling, de extra kaarten die u gratis krijgt,
omzetten in een kortingspercentage.


naar boven



Ik heb een kortingscode. Waarvoor geldt deze?

De kortingscodes van Muller wenskaarten zijn geldig voor alle producten met uitzondering van:

  • postzegels
  • verzendkosten

Maximaal één kortingscode of actie per bestelling.
Een kortingscode is éénmaal te gebruiken.
De kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met vaste kortingsafspraken.


naar boven



Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Online betalen via uw eigen bank met iDEAL
 



Veilig betalen met uw creditcard. Wij accepteren MasterCard en Visa.
Uw betaling wordt door de Rabobank verwerkt.
 


Veilig betalen met uw debetcard. Wij accepteren Maestro, de debetcard van MasterCard en V-Pay de debetcard van Visa.
Uw betaling wordt door de Rabobank verwerkt.
Maestro is alleen beschikbaar in België, Duitsland, Oostenrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.
V-Pay is alleen beschikbaar in Duitsland, Italië, Spanje en Oostenrijk.
 
Wij accepteren BanContact / Mistercash.
Uw betaling wordt door de Rabobank verwerkt.
BanContact / Mistercash is alleen beschikbaar in België.
 
Veilig betalen met uw creditcard via PayPal. Hiermee kunt u met de creditcards American Express (AMEX), Visa, Mastercard en Discover betalen. Daarnaast kunt u uiteraard ook via uw PayPal rekening betalen.

Achteraf betalen
(op rekening)
De factuur wordt bijgesloten. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.
Consumenten met een Nederlands factuur- en afleveradres kunnen achteraf betalen.
Om de financiële risico's van achteraf betalen te beperken, wordt u getoetst. Op grond van deze toetsing heeft Muller wenskaarten de mogelijkheid de door u gekozen betaalwijze niet te accepteren. In dit geval wordt u gevraagd vooruit te betalen. U krijgt hier dan per e-mail bericht over.
Bestelt u alleen postzegels dan verzoeken wij u om vooruit te betalen. De kosten voor aangetekend versturen brengen wij u tevens in rekening. Voor het bestellen van postzegels verwijzen wij u graag door naar de website van PostNL.

Klik hier voor de zakelijke betaalmogelijkheden

naar boven



Aan wie moet ik betalen?

IBAN: NL25RABO0127760148
Vanuit buitenland
  IBAN: NL25RABO0127760148
BIC: RABONL2U

Ten name van: Muller wenskaarten


naar boven



Wanneer ontvang ik een factuur?

Indien u uw bestelling vooruit betaald hebt ontvangt u direct na betaling de factuur in een afzonderlijke e-mail. U ontvangt geen papieren factuur indien u vooruit hebt betaald. Indien u op rekening hebt besteld wordt de factuur zowel op papier als per e-mail toegezonden. Indien u een account bij ons hebt kunt u uw facturen ook bij mijn account inzien en opvragen.


naar boven



Waar vind ik het bestelnummer?

Het bestelnummer staat bovenaan de bevestigingsmail die u ontvangt als u iets heeft besteld.


naar boven



Wat betekent afvalbeheersbijdrage voor papier en karton?

Omdat Muller wenskaarten importeert uit het buitenland zijn wij eerste ontvanger van papier. Dit houdt in dat wij bij onze klanten een afvalbeheersbijdrage voor papier en karton in rekening moeten brengen. Onze verkoopprijzen zijn inclusief deze bijdrage. Voor meer informatie kunt u terecht op de website van Stichting Papier Recycling Nederland.


naar boven



Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Voor uw bestellingen bij Muller wenskaarten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat u de bestelling in uw bezit hebt. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Bent u niet tevreden over een artikel, dan kunt u het retourneren. Indien u een artikel terugstuurt maakt u gebruik van het herroepingsrecht.

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien u via PostNL retourneert kost het retourneren van een bestelling u maximaal € 7,00. Voor een schatting van de verzendkosten vanuit het buitenland verwijzen wij graag naar de website van uw postbedrijf.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitsluiting van herroeping

Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om kaarten die wij namens u hebben verstuurd of voor u met een persoonlijke tekst hebben bedrukt. Ook is het niet mogelijk om een CD-kaart te retourneren waarvan de verzegeling van de verpakking is verbroken.

Retouradres

Stuur de artikel(en) terug vergezeld van (een kopie van) de factuur, of een afgedrukte bestelbevestiging in een gefrankeerde deugdelijke verpakking. Op de achterzijde van de factuur of bestelbevestiging kunt u eventueel de reden van retour invullen en stuur de artikel(en) naar:

Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo


naar boven



Hoe wordt de bestelling verzonden?

Wij bezorgen alle kaarten van uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. Het kan voorkomen dat u niet alle kaarten van uw bestelling in één pakket toegezonden krijgt. In dat geval berekenen we u slechts éénmaal de kosten voor verzending: voor een eventuele nalevering worden u geen verzendkosten in rekening gebracht.

Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. PostNL bezorgt uw bestelling binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert PostNL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.

De meeste kleine bestellingen (tot ca. € 30,-) die door de brievenbus passen worden als gewone post (met 24 uurs bezorging) verzonden. Bestellingen boven ca. € 30,- die door de brievenbus passen worden als brievenbuspakje verzonden. Hier ontvangt u een track-en-trace code voor. Indien een bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland verzonden moet worden, wordt deze altijd als pakket verzonden. Hier ontvangt u een track-en-trace code voor. Indien u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen om het pakket op uw adres te bezorgen. Hierna kunt u het pakket nog twee weken afhalen bij een afhaalpunt.


naar boven



Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Kaarten en cadeautjes die u op werkdagen* vóór 15:00 uur bestelt, worden dezelfde dag verzonden. Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

In de maanden juli en augustus van maandag tot en met donderdag: voor 15:00 uur besteld, morgen in huis.
Bestellingen voor 15:00 worden in de maanden juli en augustus worden op maandag t/m donderdag dezelfde dag verzonden.
Bestellingen van donderdagen na 15:00 t/m zondagen worden op maandag verzonden. Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. PostNL bezorgt uw bestelling in 97% van de gevallen binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert PostNL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.

Kaarten die tijdelijk uitverkocht zijn, worden binnen 8 werkdagen nagezonden.
Wij sturen u een e-mail als uw bestelling verzonden is.

In het uitzonderlijke geval dat een kaart niet op voorraad is en/of de bestelling niet binnen 8 werkdagen nageleverd kan worden, ontvangt u hiervan zo snel mogelijk bericht. Mogelijke oplossingen worden met u besproken. U kunt in dit geval altijd de bestelling kosteloos annuleren.

Indien u een account hebt, kunt u de status van uw bestelling altijd controleren door op uw mijn account onderaan de website te klikken. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde kaarten en het totaalbedrag van uw bestelling te zien is.

Indicatie bezorgduur Europese bestemmingen:

Land Pakketpost
België 1 - 2 werkdagen
Duitsland 2 - 3 werkdagen
Denemarken 2 - 3 werkdagen
Frankrijk 2 - 3 werkdagen
Italië 2 - 5 werkdagen
Luxemburg 2 - 3 werkdagen
Oostenrijk 2 - 3 werkdagen
Verenigd Koninkrijk 2 - 3 werkdagen
Zweden 2 - 3 werkdagen


naar boven



Werkdagen

Maandag tot en met vrijdag met uitzondering van:

  • nieuwjaarsdag
  • goede vrijdag
  • tweede paasdag
  • koningsdag 27 april
  • hemelvaartsdag
  • vrijdag na hemelvaart
  • tweede pinksterdag
  • vrijdagen in juli en augustus
  • eerste en tweede kerstdag


naar boven



Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Op het inlogscherm heeft u de mogelijkheid om te klikken op wachtwoord vergeten? Indien u hierop klikt wordt u gevraagd om uw e-mailadres in te vullen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin een link voor het instellen van een nieuwe password.

Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips zijn niet alleen voor Muller wenskaarten van toepassing, maar voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
4. Gebruik nooit al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals (achter)naam of geboortedata.


naar boven



Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Indien u een account bij ons hebt kunt u uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres en bezorg- en factuuradres, wijzigen door op Uw klantgegevens onderaan op de website te klikken. Daar vindt u een overzicht van al uw gegevens.


naar boven



U winkelt veilig bij Muller wenskaarten

Klik hier voor de Thuiswinkel Verklaring

Muller wenskaarten heeft het Thuiswinkel Waarborg.

Alle persoonlijke gegevens worden versleuteld verzonden en zijn alleen voor u leesbaar. Wij maken gebruik van een EV-SSL certificaat om uw persoons- en betalingsgegevens te beveiligen. De EV-SSL beveiliging is te herkennen doordat in de adresbalk het webadres begint met https:, de adresbalk van uw browser groen kleurt en bij de meeste browsers aan een icoon van een slotje, in de adresbalk. SSl slotje Dit slotje verschijnt op alle pagina's van de website van Muller wenskaarten waar u persoonlijke gegevens in kunt vullen.

De website en servers van Muller wenskaarten worden wekelijks door Qualys getoetst op applicatie kwetsbaarheden.


naar boven



U hebt een klacht

Voor vragen kunt u contact opnemen met Muller wenskaarten. Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Muller wenskaarten.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Muller wenskaarten
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo

U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen info@mullerwenskaarten.nl, gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.

Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht kunt u zicht richten tot de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


naar boven



Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.


naar boven



Wat is een dubbele kaart

Een dubbele kaart is een kaart die u kunt openvouwen. Aan de binnenkant is ruimte om een persoonlijke boodschap te schrijven.


naar boven



Kan ik een tekst in 1 kaart laten drukken?

Omdat wij uitsluitend kant en klare kaarten op voorraad hebben printen wij uw tekst op een etiket.
Het etiket wordt aan de binnenzijde van de kaart geplakt. Uw tekst kunt u bij cadeaubericht invoeren.
Indien u de kaart niet rechtstreeks naar de ontvanger stuurt wordt het etiket niet in de kaart geplakt zodat u zelf de keuze hebt om de tekst alsnog met de hand in de kaart te schrijven of zelf het etiket in de kaart te plakken.


naar boven



Is het mogelijk om op bijvoorbeeld de binnenkant van de kaart een eigen tekst en of bedrijfslogo te plaatsen?

De kaarten van het merk Muller wenskaarten kunnen op de achterkant of binnenkant bedrukt worden met uw logo en/of tekst. Dit kan vanaf 100 kaarten.

Welke kaarten: Muller wenskaarten
Prijs per kaart: € 1,32 (exclusief BTW)
Eenmalige kosten: € 40,00 excl. BTW.
Verzendkosten: geen
Levertijd: 10 werkdagen na goedkeuring van de digitale drukproef (pdf).
Alle kaarten worden gedrukt op 280 grams papier en geleverd met bijpassende enveloppen.


Belangstelling? Bel of mail ons om de details te bespreken en een voorbeeldkaart te ontvangen.


naar boven