Veelgestelde vragen


Corona



Laatst bijgewerkt: 05-03-2021

Actuele informatie bezorging
PostNL en DHL hebben het nog steeds erg druk. In verband met de lockdown zijn winkels gesloten en wordt er veel online besteld.

Door drukte bij PostNL en DHL kan de bezorging van uw bestelling enkele dagen vertraging oplopen

Alle bestellingen worden dagelijks door PostNL en DHL opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Uw bestelling kan enkele dagen later bezorgd worden.


Bestellingen verzonden op maandag 1 maart:

  • Brievenbuspakjes: deze zijn maandag door PostNL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Bijna alle brievenbuspakjes zijn bezorgd.
  • Pakketten: deze zijn maandag door DHL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Alle pakketten zijn bezorgd.

Bestellingen verzonden op dinsdag 2 maart:

  • Brievenbuspakjes: deze zijn dinsdag door PostNL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Bijna alle brievenbuspakjes zijn bezorgd.
  • Pakketten: deze zijn dinsdag door DHL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Alle pakketten zijn bezorgd.

Bestellingen verzonden op woensdag 3 maart:

  • Brievenbuspakjes: deze zijn woensdag door PostNL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Bijna alle brievenbuspakjes zijn bezorgd.
  • Pakketten: deze zijn woensdag door DHL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Alle pakketten zijn bezorgd.

Bestellingen verzonden op donderdag 4 maart:

  • Brievenbuspakjes: deze zijn donderdag door PostNL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Bijna alle brievenbuspakjes zijn bezorgd.
  • Pakketten: deze zijn donderdag door DHL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
    Bijna alle pakketten zijn bezorgd.

Bestellingen verzonden op vrijdag 5 maart:

  • Brievenbuspakjes: deze zijn vrijdag door PostNL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
  • Pakketten: deze zijn vrijdag door DHL opgehaald.
    Via de track-en-trace kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.


Laatst bijgewerkt: 05-03-2021

Waarom is Mullerwenskaarten af en toe gesloten?

In verband met grote drukte komt het bijna dagelijks voor dat het niet mogelijk is om een bestelling te plaatsen.
Het maximum aantal bestellingen van de dag is dan bereikt.
De adempauze gebruiken wij om o.a. de bestellingen op tijd te verzenden en de voorraad weer aan te vullen.



Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?



Door drukte bij PostNL en DHL kan de bezorging van uw bestelling enkele dagen vertraging oplopen

Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 12:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.

Kan ik gewoon blijven bestellen?
Bij grote drukte kan Muller wenskaarten tijdelijk gesloten zijn. Op de website staat wanneer u weer kunt bestellen. Dit doen we om bestellingen op tijd te kunnen blijven verzenden en de voorraad weer aan te vullen.

Wat voor voorzorgsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij volgen alle maatregelen en adviezen van het RIVM op. Onze medewerkers bewaren 1,5 meter afstand en bij het inpakken van bestellingen worden handschoenen gedragen. Daarnaast komen geen van onze medewerkers werken als ze ziekte verschijnselen hebben.

Verwachten jullie problemen met de voorraad?
Alle leveranciers leveren op dit moment en hebben maatregelen genomen om sociale afstand toe houden. Dit levert soms wel vertraging in leveringen op. Daarnaast treden er i.v.m. de Brexit vertragingen op de grens met Groot Brittannië op. Wij doen ons best om alles op voorraad te houden. Hierbij stemmen wij de collectie af op de huidige situatie, hiervoor hebben wij de rubriek corona kaarten. Mocht er iets ontbreken horen we dat graag van u.

Kan mijn bestelling besmet zijn met het virus?
Wij, PostNL en DHL doen er alles aan om te voorkomen dat pakketjes besmet raken met het virus. Mocht dit toch gebeuren kan het virus niet goed overleven op papier. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat na 24 uur het virus niet meer gevonden wordt op papier. Als u 100% zeker wil zijn dat uw bestelling niet besmet is kunt u deze na ontvangst 24 uur in quarantaine leggen voordat u deze opent. Voor de zekerheid kunt u na het openen uw handen wassen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL en DHL houden zich aan de regels van het RIVM. Zij bezorgen uw bestelling contactloos. Zij leggen het pakketje voor uw deur of als het pakketje door de brievenbus past doen ze deze in de brievenbus. Uw pakket wordt niet onbeheerd voor uw deur achtergelaten.

Waarom krijg ik op zaterdag of zondag al een verzendbevestiging?
Vanwege de grote drukte worden in het weekend al zoveel mogelijk bestellingen ingepakt en afgehandeld. Daarom ontvangt u dan al een verzendbevestiging. Op maandag worden de bestellingen verzonden en vanaf dinsdagochtend zijn ze te volgen met track & trace.