Veelgestelde vragen


Corona



Laatst bijgewerkt: 25 juni 2021

Bezorg informatie van dit moment
De drukte bij zowel PostNL als DHL is weer normaal.
Het kan echter voorkomen dat uw bestelling een dag later bezorgd wordt.

Alle bestellingen worden dagelijks door PostNL en DHL bij Muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.



Laatst bijgewerkt: 25 juni 2021

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?




Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 12:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.

Kan ik gewoon blijven bestellen?
Ja, wij doen er alles aan om alle bestellingen af te handelen. Het kan wel zijn dat de bezorging vertraging heeft door drukte bij PostNL of DHL.
Bij grote drukte kan Muller wenskaarten tijdelijk gesloten zijn. Op de website staat dan wanneer u weer kunt bestellen. Dit doen we om bestellingen op tijd te kunnen blijven verzenden en de voorraad weer aan te vullen.

Wat voor voorzorgsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij volgen alle maatregelen en adviezen van het RIVM op. Onze medewerkers bewaren 1,5 meter afstand en bij het inpakken van bestellingen worden handschoenen gedragen. Daarnaast komen geen van onze medewerkers werken als ze ziekte verschijnselen hebben.

Verwachten jullie problemen met de voorraad?
Alle leveranciers leveren op dit moment en hebben maatregelen genomen om sociale afstand toe houden. Dit levert soms wel vertraging in leveringen op. Daarnaast treden er i.v.m. de Brexit vertragingen op de grens met Groot Brittannië op. Wij doen ons best om alles op voorraad te houden. Hierbij stemmen wij de collectie af op de huidige situatie, hiervoor hebben wij de rubriek corona kaarten. Mocht er iets ontbreken horen we dat graag van u.

Kan mijn bestelling besmet zijn met het virus?
Wij, PostNL en DHL doen er alles aan om te voorkomen dat pakketjes besmet raken met het virus. Mocht dit toch gebeuren kan het virus niet goed overleven op papier. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat na 24 uur het virus niet meer gevonden wordt op papier. Als u 100% zeker wil zijn dat uw bestelling niet besmet is kunt u deze na ontvangst 24 uur in quarantaine leggen voordat u deze opent. Voor de zekerheid kunt u na het openen uw handen wassen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL en DHL houden zich aan de regels van het RIVM. Zij bezorgen uw bestelling contactloos. Zij leggen het pakketje voor uw deur of als het pakketje door de brievenbus past doen ze deze in de brievenbus. Uw pakket wordt niet onbeheerd voor uw deur achtergelaten.

Waarom krijg ik op zaterdag of zondag al een verzendbevestiging?
Vanwege de grote drukte worden in het weekend al zoveel mogelijk bestellingen ingepakt en afgehandeld. Daarom ontvangt u dan al een verzendbevestiging. Op maandag worden de bestellingen verzonden en vanaf dinsdagochtend zijn ze te volgen met track & trace.