Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
- op werkdagen voor 10:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
- Muller wenskaarten - dé online wenskaartenwinkel
- vanaf € 35,- geen verzendkosten (voor NL)
Veelgestelde vragen
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Top 5
wat zijn de verzendkosten
Nederland: € 3,95 en
gratis bij een bestelling vanaf € 35,-
Wij verzenden alleen naar Nederland en België.
Verzendkosten voor België tot € 35,-: € 7,95
vanaf € 35,-: € 4,-
gratis bij een bestelling vanaf € 35,-
Wij verzenden alleen naar Nederland en België.
Verzendkosten voor België tot € 35,-: € 7,95
vanaf € 35,-: € 4,-
kan ik mijn bestelling terugsturen?
Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Controleer direct na ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u niet tevreden bent over een product kunt u het terugsturen. Hiermee maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
Controleer direct na ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u niet tevreden bent over een product kunt u het terugsturen. Hiermee maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
wanneer wordt mijn bestelling verzonden
Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 10:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
u hebt een klacht
Voor vragen kunt u contact opnemen met Muller wenskaarten.
Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Muller wenskaarten.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Muller wenskaarten
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Muller wenskaarten.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Muller wenskaarten
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
bestellingen
hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij engelsmodelspoor.shop, gaat in 3 makkelijke stappen.
Stap 1: Winkelen
Klik bij het gewenste aantal op "In winkelwagen", pas zo nodig eerst het aantal aan.
Stap 2: Winkelwagen
In de winkelwagen kunt u het gewenste aantal artikelen aanpassen. Klik hierna op winkelwagen bijwerken. In de winkelwagen kunt u ook artikelen verwijderen. Als u klaar bent met winkelen klikt u op volgende.
Stap 3: Bestelpagina
Alle gegevens die nodig zijn voor het verwerken van uw bestelling, vult u in op 1 overzichtelijke pagina.
1 Factuuradres en verzendadres
Als u een account heeft, kunt u inloggen waarna het factuur- en verzendadres automatisch in de davoor bedoelde velden verschijnen.
Als u nog geen account heeft, kunt u uw factuuradres in de daarvoor bedoelde velden invullen en aangeven of dit ook het verzendadres is.
Op deze pagina kunt u een account aanmaken. Hiervoor kunt u een wachtwoord invullen. Door het maken van een account kunt u bij de volgende bestelling(en) het betaalproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, en uw bestellingen volgen.
2. Verzending
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling geleverd wordt. Hier komen de verzendkosten te staan.
3. Betaling
Selecteer de gewenste betaalmethode
4. Controleer uw bestelling
Controleer de gegevens van uw bestelling. U kunt alle gegevens nog aanpassen. De inhoud van uw winkelwagen kunt u aanpassen door weer naar de winkelwagen te gaan, de gegevens van de bestelpagina blijven dan bewaard.
Bestelling bevestigen: Maak uw bestelling definitief door, na het controleren van de bestelling, op kopen te klikken.
Bij betaling met iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mistercash, of PayPal gaat u door naar de betaalpagina die erbij hoort.
U ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.
Stap 1: Winkelen
Klik bij het gewenste aantal op "In winkelwagen", pas zo nodig eerst het aantal aan.
Stap 2: Winkelwagen
In de winkelwagen kunt u het gewenste aantal artikelen aanpassen. Klik hierna op winkelwagen bijwerken. In de winkelwagen kunt u ook artikelen verwijderen. Als u klaar bent met winkelen klikt u op volgende.
Stap 3: Bestelpagina
Alle gegevens die nodig zijn voor het verwerken van uw bestelling, vult u in op 1 overzichtelijke pagina.
1 Factuuradres en verzendadres
Als u een account heeft, kunt u inloggen waarna het factuur- en verzendadres automatisch in de davoor bedoelde velden verschijnen.
Als u nog geen account heeft, kunt u uw factuuradres in de daarvoor bedoelde velden invullen en aangeven of dit ook het verzendadres is.
Op deze pagina kunt u een account aanmaken. Hiervoor kunt u een wachtwoord invullen. Door het maken van een account kunt u bij de volgende bestelling(en) het betaalproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, en uw bestellingen volgen.
2. Verzending
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar de bestelling geleverd wordt. Hier komen de verzendkosten te staan.
3. Betaling
Selecteer de gewenste betaalmethode
4. Controleer uw bestelling
Controleer de gegevens van uw bestelling. U kunt alle gegevens nog aanpassen. De inhoud van uw winkelwagen kunt u aanpassen door weer naar de winkelwagen te gaan, de gegevens van de bestelpagina blijven dan bewaard.
Bestelling bevestigen: Maak uw bestelling definitief door, na het controleren van de bestelling, op kopen te klikken.
Bij betaling met iDEAL, Creditcard, Bancontact/Mistercash, of PayPal gaat u door naar de betaalpagina die erbij hoort.
U ontvangt hierna een e-mail met een bevestiging van uw bestelling.
wat is de status van mijn bestelling?
U ontvangt een e-mail als de bestelling verzonden is. Als u een account heeft, kunt u de status van uw bestelling op ieder moment controleren. Dit doet u door op mijn account bovenaan de site te klikken. Daar vindt u een overzicht van al uw bestellingen waarin de status, de door u bestelde producten, en het totaalbedrag van uw bestelling te zien zijn.
zijn de prijzen inclusief btw?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
verzending
wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen op maandag t/m vrijdag vóór 10:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.
Voor verzending van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. Wanneer u uw bestelling ontvangt hangt af van het land waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben. DHL bezorgt uw bestelling in 95% van de gevallen binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
Wij sturen u een e-mail als uw bestelling verzonden is.
Bestellingen op vrijdag na 10:00 uur t/m zondag worden op maandag verzonden.
Overige bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.
Let op: bij grote drukte wijken wij van het bovenstaande af.
Het actuele verzendmoment kunt u altijd bovenaan elke pagina, het winkelwagentje, alle productpagina's, de kassapagina en deze pagina vinden.
Indien we afwijken van onze normale verzendmoment wordt dit ook in de bestelbevestiging aangegeven.
Voor verzending van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. Wanneer u uw bestelling ontvangt hangt af van het land waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben. DHL bezorgt uw bestelling in 95% van de gevallen binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
Wij sturen u een e-mail als uw bestelling verzonden is.
hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden alle producten van uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. Het kan voorkomen dat u niet alle producten van uw bestelling in één pakket toegezonden krijgt. In dat geval berekenen we u slechts eenmaal de kosten voor verzending: voor een eventuele nalevering worden u geen verzendkosten in rekening gebracht.
Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. DHL bezorgt uw bestelling binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
De meeste kleine bestellingen (tot ongeveer € 40,-) die door de brievenbus passen worden als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u geen track-en-trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
Voor bezorging van bestellingen maken wij gebruik van de diensten van DHL. DHL bezorgt uw bestelling binnen Nederland binnen 24 uur. Voor bezorging in Europa hanteert DHL een levertijd tussen 1 en 5 werkdagen.
De meeste kleine bestellingen (tot ongeveer € 40,-) die door de brievenbus passen worden als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u geen track-en-trace code. Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
ontvang ik een track en trace code?
Als uw bestelling door de brievenbus past wordt deze als brievenbus post verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track en trace code.
Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
Als uw bestelling niet door de brievenbus past, of naar het buitenland wordt verzonden, wordt de bestelling als pakket verstuurd. Hiervoor ontvangt u een track-en-trace code. Als u niet thuis bent zal de pakketbezorger nog één poging doen het pakket op uw adres te bezorgen. Daarna kunt u het pakket nog een week afhalen op een afhaalpunt.
retouren
kan ik mijn bestelling terugsturen?
Controleer direct na ontvangst of de bestelling onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als u niet tevreden bent over een product kunt u het terugsturen. Hiermee maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
--------------------------------------------------
Voor uw bestellingen bij Muller wenskaarten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat u de bestelling in uw bezit hebt. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Bent u niet tevreden over een artikel, dan kunt u het retourneren. Indien u een artikel terugstuurt maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien u via PostNL retourneert kost het retourneren van een bestelling u maximaal € 7,00. Voor een schatting van de verzendkosten vanuit het buitenland verwijzen wij graag naar de website van uw postbedrijf.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen.
Retouradres
Stuur de artikel(en) terug vergezeld van (een kopie van) de factuur, of een afgedrukte bestelbevestiging in een gefrankeerde deugdelijke verpakking. Op de achterzijde van de factuur of bestelbevestiging kunt u eventueel de reden van retour invullen en stuur de artikel(en) naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
Tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u uw bestelling terug sturen. Hiervoor laat u ons in een duidelijk bericht (per post of via de mail) weten dat u de bestelling gaat retourneren. Hierna stuurt u de bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, de kosten voor het terugsturen van de bestelling betaald u. Binnen 14 dagen ontvangt u het door u betaalde bedrag, inclusief verzendkosten, van ons terug.
Stuur de producten met (een kopie van) de factuur of pakbon in een goede verpakking terug naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
--------------------------------------------------
Voor uw bestellingen bij Muller wenskaarten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag nadat u de bestelling in uw bezit hebt. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen.
Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of uw bestelling onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Bent u niet tevreden over een artikel, dan kunt u het retourneren. Indien u een artikel terugstuurt maakt u gebruik van het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Indien u via PostNL retourneert kost het retourneren van een bestelling u maximaal € 7,00. Voor een schatting van de verzendkosten vanuit het buitenland verwijzen wij graag naar de website van uw postbedrijf.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Waardevermindering
Bij eventuele schade of een ongefrankeerde zending kunnen wij kosten in rekening brengen.
Retouradres
Stuur de artikel(en) terug vergezeld van (een kopie van) de factuur, of een afgedrukte bestelbevestiging in een gefrankeerde deugdelijke verpakking. Op de achterzijde van de factuur of bestelbevestiging kunt u eventueel de reden van retour invullen en stuur de artikel(en) naar:
Muller wenskaarten
Retouren
Rohofstraat 132
7604AK Almelo
betaling
welke betaalmogelijkheden heb ik
U kunt betalen met iDeal, creditcard, Bancontact, PayPal (vanaf € 35,-) en op rekening.
Dit laatste geldt alleen voor consumenten in Nederland en wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
Dit laatste geldt alleen voor consumenten in Nederland en wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
wanneer ontvang ik een factuur?
Indien u uw bestelling vooruit betaald hebt ontvangt u direct nadat wij de bestelling verzonden hebben de factuur in een afzonderlijke e-mail. U ontvangt geen papieren factuur indien u vooruit hebt betaald. Indien u op rekening hebt besteld wordt de factuur zowel op papier als per e-mail toegezonden. Indien u een account bij ons hebt kunt u uw facturen ook bij mijn account inzien en opvragen.
aan wie moet ik betalen?
Indien u op rekening als betaalmethode gekozen hebt dient u het factuurbedrag onder vermelding van het factuurnummer
over te maken naar onze bankrekening NL25 RABO 0127 7601 48 t.n.v. Muller wenskaarten.
Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
over te maken naar onze bankrekening NL25 RABO 0127 7601 48 t.n.v. Muller wenskaarten.
Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen.
uw gegevens
ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op het inlogscherm kunt u klikken op wachtwoord vergeten? Als u hierop klikt wordt u gevraagd om uw e-mailadres in te vullen. Binnen een paar minuten krijgt een u een e-mail met daarin een link voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Hieronder nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips gelden voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
4. Gebruik nooit al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals (achter)naam of geboortedata.
Hieronder staan nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Hieronder nog wat algemene tips voor het kiezen van uw wachtwoord. Deze tips gelden voor alle situaties waarin wachtwoorden nodig zijn.
1. Gebruik altijd voor iedere website of login een verschillend, uniek wachtwoord.
2. Wijzig uw wachtwoorden regelmatig.
3. Gebruik wachtwoorden van minimaal 8 tekens.
4. Gebruik nooit al te voor de hand liggende wachtwoorden, zoals (achter)naam of geboortedata.
waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Door naar Uw klantgegevens te gaan kunt u, als u een account heeft, uw gegevens zoals uw naam, e-mail adres, en bezorg- en factuuradres wijzigen.
klachten
u hebt een klacht
Voor vragen kunt u contact opnemen met Muller wenskaarten. Wij helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Muller wenskaarten.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Muller wenskaarten
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Is uw klacht na contact met ons niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Muller wenskaarten.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
Muller wenskaarten
T.a.v. Afdeling klachten
Rohofstraat 132
7604 AK Almelo
U kunt uw klacht ook per e-mail aan ons sturen door bijvoorbeeld gebruik maken van ons contactformulier of ons bellen +31 (0)546 827092.
Zodra we uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
garantie
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
bezorging
wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt meestal binnen een werkdag bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
bezorginformatie
Laatst bijgewerkt: 21 november 2024
Bezorg informatie van dit moment
Voor pakketbezorgers zijn de drukste weken van het jaar zijn weer begonnen.
Pakketbezorgers hebben, zoals veel bedrijven, in sommige regio's ook te weinig personeel.
Daardoor kan het gebeuren dat uw bestelling één of twee werkdagen later bezorgd wordt.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
Bezorg informatie van dit moment
Voor pakketbezorgers zijn de drukste weken van het jaar zijn weer begonnen.
Pakketbezorgers hebben, zoals veel bedrijven, in sommige regio's ook te weinig personeel.
Daardoor kan het gebeuren dat uw bestelling één of twee werkdagen later bezorgd wordt.
Alle bestellingen worden dagelijks door DHL bij Muller wenskaarten opgehaald.
Via de per e-mail aan u verstuurde track-en-trace code kunt u volgen wanneer het bij u wordt bezorgd.
beoordelingen
hoe verzamelt Muller wenskaarten beoordelingen
Wij verzamelen reviews via het platform van kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we alle nieuwe klanten, en klanten die maximaal een jaar geleden een uitnodiging ontvangen hebben, uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. U krijgt na uw eerste bestelling nog maximaal één beoordelingsverzoek per jaar. Als dank voor het schrijven van een beoordeling, indien u een verzoek hiervoor ontvangen heeft, ontvangt u een kortingsbon van € 5,- dat drie maanden geldig is.
Waar kan ik beoordelingen over Muller wenskaarten vinden?
Beoordelingen over Muller wenskaarten kunt u op Kiyoh vinden.
Hoe zorgt Kiyoh ervoor dat alleen echte klanten een beoordeling kunnen doen?
Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets bij ons heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomt kiyoh nepreviews.
Waar kan ik het reviewbeleid van KiYoh vinden?
Het reviewbeleid kunt u vinden op Kiyoh vinden.
Waar kan ik beoordelingen over Muller wenskaarten vinden?
Beoordelingen over Muller wenskaarten kunt u op Kiyoh vinden.
Hoe zorgt Kiyoh ervoor dat alleen echte klanten een beoordeling kunnen doen?
Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets bij ons heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomt kiyoh nepreviews.
Waar kan ik het reviewbeleid van KiYoh vinden?
Het reviewbeleid kunt u vinden op Kiyoh vinden.
producten
wat is een dubbele kaart?
Een dubbele kaart is een kaart die u kunt openvouwen. Aan de binnenkant is ruimte om een persoonlijke boodschap te schrijven.
kan ik een tekst in een kaart laten drukken?
Dit is niet mogelijk. Omdat wij uitsluitend kant en klare kaarten op voorraad hebben is het bedrukken van uw eigen tekst niet mogelijk. Bij Muller wenskaarten bestelt u de nieuwste, echte, voorgedrukte, kwaliteitskaarten die u, na ontvangst, zelf schrijft en op de post doet. Vanaf 1 kaart tot honderden kaarten per bestelling.
wat is duurzame keus?
Ook bij wenskaarten wordt er steeds meer aan het milieu gedacht. Kaarten worden vaker gedrukt op papier afkomstig van duurzame bossen, steeds meer wenskaarten zijn niet voorverpakt; dus minder plastic en ook worden veel kaarten geproduceerd in de regio. Muller wenskaarten gaat dit vanaf nu vermelden bij de kaarten en ook kunt u filteren op duurzame keus.
Bij het filter duurzame keus zijn de kaarten op z’n minst gedrukt op verantwoord papier én niet voorverpakt. Alle wenskaarten (behalve als u ze wilt bewaren) kunnen natuurlijk bij het oud papier om zo gerecycled te worden.
Daarnaast krijgt u uw bestelling ook zo duurzaam mogelijk verpakt thuisgestuurd. Lees hier meer daarover op de pagina over onze normen en waarden.
Bij het filter duurzame keus zijn de kaarten op z’n minst gedrukt op verantwoord papier én niet voorverpakt. Alle wenskaarten (behalve als u ze wilt bewaren) kunnen natuurlijk bij het oud papier om zo gerecycled te worden.
Daarnaast krijgt u uw bestelling ook zo duurzaam mogelijk verpakt thuisgestuurd. Lees hier meer daarover op de pagina over onze normen en waarden.
is het mogelijk om op bijvoorbeeld de binnenkant van een kaart een bedrijfslogo of tekst te plaatsen?
We hebben alle kaarten op voorraad. Het is voor ons daarom niet mogelijk om de binnenzijde met een tekst en of logo te bedrukken.